fredag 28 november 2014

Löpning gör 3:e gången den här veckan

Blev lite löpning igen. Kände mig lite småmossig efter nattjobbet men jag tänkte att då är det bara att gå på lite hårdare så jag vaknar.
Blev nog en av mina bättre tider till jobbet.

På vägen hem försökte jag dra på lite som vanligt men nu var jag väldigt seg och det gick inte mycket snabbare än på väg till jobbet.
Resten av kvällen har ägnats till att leka med Oskar. Eva skulle ut med jobbet så jag fick hämta honom för omväxling skull.
Han ville som vanligt klättra runt på mig och hoppa i sängen, för det är det roligaste han vet.

Han blev lite hungrig efter det så då skulle han ha sin nya sportdryck.
Mjölk och äppeljos är tydligen det nya nu.
Jag har inte testat själv men tydligen ska det vara jättegott enligt Oskar.

Inga kommentarer: