lördag 8 november 2014

Cross intervaller vid Stora Skuggan

Hade tänkt köra cross TT idag men hade lyckats se fel på plats. Trodde det skulle vara vid Stora Skuggan idag kl 10:30.
Men det var i Sköndal.
I morgon skulle det vara vid Stora Skuggan kl 10:00. 
Så kan det gå när jag blandar ihop datum och inte läser ordentligt.
Det blev till att åka själv.
Jag körde ett uppvärmningsvarv sen blev det 5*5 varv allt vad jag orka med några minuters mellanrum.
Han bli både trött och stum på det korta passet.

Tydligen var det fler som skulle bli trötta idag för det var någon marathon tävling runt Stora Skuggan och Universitetet.
Vet inte hur långt det var men det måste nästan varit längre en ett vanligt marathon lopp. 
De hade sprungit en bra bitt precis när jag kom och ledaren hade 4 varv kvar när jag skulle åka hem.
Såg riktigt jobbigt ut.
Själv får jag ladda till Kompiscrossen i morgon.

Inga kommentarer: