lördag 1 november 2014

30 sekunders intervaller tills jag spyde

Idag skulle det bli kort och hårt då jag skulle på spelkväll hos Niklas efter jobbet.
Först var tanken att springa igen men då magen krånglat lite så övergav jag det.
Fick bli jobbpendling på cykel i stället.
Då jag inte hade så mycket tid på mig så tänkte jag köra 6st 30 sekunders intervaller.

Vet inte om jag ätit något konstigt men redan på första intervallen så hade jag kräckkänningar.
Men det ska ju inte vara en dans på rosor och köra 30 sekunder så jag fortsatte.
Men på 4:e tog det stop och spyan var ett faktum.
Jag hade vänt ut och in på lungorna så det var bara att cykla hem sen.

Kände mig bra efter middagen så jagform vidare till Niklas sen.
Blev en trevlig kväll där med spelet Last of us.

På vägen hem passa jag på att tvätta bilen också då jag tänkte sätta på vinterhjulen här i helgen. Så nu är den fin igen.


Inga kommentarer: