torsdag 9 oktober 2014

Norrort Lightbulb på Gokartbanan

Ikväll blev det tävling på Gokartbanan. Det var Norrort lightbulb som hade sin första tävling på våran Gokartbana.
Banan som är riktigt teknisk när det är torrt väder blev nu riktigt svår när det hade regnat hela morgonen.

Det var inte så blött men det var grymt halt och lerigt.
Blev tyvärr en hel del springa för mig så jag tappade motivationen totalt.
Jag körde på i 2-3 varv men sen blev det distansfart då jag hade svårt att ta i när cykeln bara gled runt.

Efter att man sprungit och försökt få i fötterna i pedalerna så var det som cement under klossarna. Det gick inte att komma i. Då det svängde hela tiden han jag knappt i innan det var dags att hoppa ur igen.

Det var inte min dag på cykeln idag. Har nog varit lite för stressigt för att jag ska kunna koncentrera mig ordentligt. Han knappt till start då jag fastnade på jobbet.

Men det var kul att så många kom och det blev lite teknikträning i alla fall. Synd att jag inte kunde motivera mig till att ta i bara.

Blev fint fika efter racet så det var en riktig motivationshöjare.



Inga kommentarer: