torsdag 4 september 2014

Test av Hammarby Hill XC

Tänkte jag skulle testa Hammarby Hill XC ikväll så jag vet hur den går och var jag kan göra eventuella utbrytningar.
Dock så fastna jag på jobbet så jag kom inte iväg fören kl 18:00 och det var tydligen då visningen av banan skulle ske. Jag hade fått för mig att det skulle vara vid 18:30 tiden så jag körde tempo ditt för att hoppas på att jag kan möta upp några på vägen.
Det blev inte riktigt så utan jag sladda runt lite i skogen och möte på de här trevliga personerna som visde mig runt på lite nya stigar istället.
















Vet inte riktigt var jag har kört men det var en massa roliga tekniska småstigar runt Hellas. Finns dock på Strava om någon är intresserad.
Var ganska stenigt och jag lyckades tyvärr riva upp däckssidan på bakhjulet.
Min kära Älskling kom och hämtade mig vid Hagabacken då jag hoppades på att hållet skulle vara så lite så jag kunde hälla i lite latexvätska i däcket och få det lagat.
Ville inte stå och kleta med slang om det hade gott och laga.
Dock så var däcket bortom all räddning när jag kom hem så nu har jag satt på ett nytt Continental Race King.

Inga kommentarer: