torsdag 21 augusti 2014

Packad och klar för VM i Lillehammer

Nu är jag äntligen klar med allt inför resan i morgon förmiddag.
Blev till att städa lägenheten först så det inte ser ut som skit när vi kommer hem på onsdag. 
Sen har det packats och jag hoppas att jag inte glömt något viktigt nu.
Vi drar direkt efter frukost sen blir det en härlig resa på över 60 mil.
Det ser ut som det kommer bli en del regn där borta så jag hoppas det inte blir för halt i spåret.
Såg någon kortare filmsnutt ifrån Facebook på banan. Såg ut som den kan bli ganska teknisk ändå.
Får se om jag hinner ta ett varv i morgon när vi kommer fram.

4 kommentarer:

Unknown sa...

Lycka till!! :-D

stefan carlsson sa...

bon voyage och stort lycka till. ha kul!//stef

Per Kumlin sa...

Tackar tackar, ja det ser ut att bli en riktig lerfest. Ska bli kul och se hur det här går.

John sa...

Lycka till Per! Have fun. Saknade dig på crossen idag dock. Först gången jag testade och det var ju riktigt roligt.
/PolisenJohn