tisdag 15 juli 2014

Omslagspojke till Allt om MTB

Lagom till SM i Jönköping så kom jag med som omslagsbild ifrån SM i Göteborg i nya Allt om MTB.
Det är Valentin Baat Forssell som har varit i farten med snygga fotografier igen.




















Kul och få vara med lite. Får ta det som en liten egoboost till SM i Jönköping.
Jag åker ner ditt i morgon bitti med familjen för att träna lite på banorna. Det finns en del tekniska partier som kan vara bra att lyckas ta sig igenom utan att fega.
De har den omtalade "The Wall" som jag helst vill klara av att köra. Det finns en längre B-linje men det vill jag såklart inte ta om jag inte måste.

Även "Kings Landing" sägs vara ganska svår.

Blev lite träning idag också. Hämtade teamets Dacia Logan MCV i Täby som jag ska köra ner till Jönköping i morgon.











Nu blir det till att packa klart och gå och lägga sig så jag orkar upp i morgon.

2 kommentarer:

tero-mäkinen sa...

Lycka till kör hårt :-)

Per Kumlin sa...

Tackar, ska göra så gott jag kan:-)