onsdag 2 juli 2014

Jaha då var jag anmäld till master VM i Lillehammer

Ja då är jag registrerad och klar till VM i Lillehammer.
Ska bli riktigt kul att köra. Det blir VM debut för mig så nu kan jag checka av det ifrån listan också:-)

Jag vet inte riktigt hur snabba de utländska åkarna är då jag inte kört mot dem förut.
Jag vet dock att det är ett helt gäng riktigt snabba svenskar som skall ditt. De utländska åkarna lär inte vara sämre, det är ju trots allt VM som skall köras.

Jag ska i alla fall göra så gott jag kan och vill komma ditt med en bra känsla i kroppen och pigga ben.
Resultat blir svårt att sia om då jag inte vet hur många eller hur starka åkarna är.
Huvudsaken är att jag är slut när jag går i mål och har tagit i och gjort mitt bästa.

Idag har det blivit en återhämtningtur och premiärkörning av mina Miche Supertype 558 RS hjul.

De kändes riktigt styva och snabba.















Det kändes verkligen som de skar som en kniv genom vinden. Det är väll alltid lite placeboeffekt när allt är nytt och fint. Men första intrycket så kändes de grymt bra. För mig som väger lite gran tror jag 58mm höga fälgar blir perfekt aerodynamiskt men ändå inte så vindkänsliga.

Inga kommentarer: