fredag 16 maj 2014

Jobblöpning

Idag fick det nyligen bli ett par löppass. Det var nästan 2 månader sen sist jag sprang. Vet inte riktigt varför det inte har blivit till att springa då det är grymt tidseffektivt.

Körde som förut lite halvlugnt till jobbet och gasade sen på lite hem.
Dock blev det inga snabba tider den här gången.
Det kändes att jag inte sprungit på ett tag. Benen var som stockar och jag fick inte till något bra löpsteg.
Satt nog kvar lite ifrån TT:t igår också.
Fick ingen kilometertid under 4minuter.
Men fick en tid på 17:15 som bara är 27 sekunder ifrån mitt rekord så det var inte så farligt dåligt ändå.
På kvällen åkte jag och Oskar till Vilundabadet och lekte runt bland rutschkanorna. 

Nu vill Oskar åka allt själv så det är lite kul. Den största rutchkanan fick han dock lugna ner sig lite vid. 
Han har åkt den själv förut när jag eller Eva varit där nere och vaktat. Men nu när vi var ensamma där så fick han åka med mig och det tyckte han var kul också.

Inga kommentarer: