måndag 26 maj 2014

Idag var det stora testet...

Idag så var det dax att ta certet för SCCM 2012.











Har pluggat en hel del men kände att det kanske skulle behövas lite mer för att klara mig.

Tyvärr så var det här sista dagen som jag kunde ta certet om det skulle vara gratis så det blev lite av en chansning.
Fick 45 frågor och det kändes som jag kanske skulle ha en chans att ta det.

Fastnade på 7 frågor som jag gjorde en review på och i sista sekund ändrade jag på en.
Det kan ha varit mitt fall.
För när jag var klar med testet så fick jag FAIL och det var en fråga för mycket som jag hade skrivit fel på. Så djävla typiskt, jag borde gott på min första instinkt.

Där jag hade i stort sett alla fel var på "Manage Sites" och det är ett av de områden jag inte har arbetat med i produktion så det var inte så förvånande.

Tillbaka till pluggbänken och studera igen. Jag är ju inte långt ifrån så det borde förhoppningsvis inte ta så lång tid.

Inga kommentarer: