torsdag 10 april 2014

Upplandscup MTB i Märsta

Tänkte jag skulle köra Upplandscupen i Märsta efter jobbet. Stressa ditt med pendeln och han precis komma ditt till att få nummerlapp och hinna med ett uppvärmningsvarv.
Kände dock att jag fått något skit i halsen på uppvärmningen men just då kändes det som lätt slemhosta och att jag bara skulle kunna harkla ur mig det när jag väll startat.

Det var tyvärr fel. Jag försökte ta i ett varv och jag kände att benen svara ganska bra för jag hängde med Jeppe, Johan,















Mikael och Morgan. Men halsen sa upp helt sen så jag rullade av ett varv sen kasta jag in handduken och tog pendeln hem.















Jag som hade hoppats på att kunna tävla och sen cykla hem ifrån början, nu blev det inte många meter körda.

Ja det blir väll så när man är småbarnsförälder, jag får räkna med lite mer sjukdagar helt enkelt.
Vi har dock haft stor tur än så länge för Oskar har klarat sig undan de värsta förskolebacillerna.
Vi håller tummarna för att han fortsätter med det.

Inga kommentarer: