lördag 15 februari 2014

Nytt KOM på Blåa spåret

Idag var det Ronnie och jag som hade lite hårdkörning ute på 8:an och Blåa spåret. Vi började med 3 snabba på 8:an där jag lyckades få en tid på 5:45 som jag får vara ganska nöjd med då det fortfarande var halt och lerigt.
Ronnie hade otur och fick punktering och fick hoppa över ett varv.



















Vi körde sen till Blåa spåret och tog ett par testvarv för att känna av banan och se till så att vi hittade runt.
Blev 2 snabba varv på raken efter det och jag lyckades sätta ett Strava KOM på det sista varvet som blev 9:07.



















Lyckades komma igenom alla svåra ställen utan problem och kunde cykla hela varvet utan att behöva sätta ner foten så det kändes bra.
Kul och få sällskap av Ronnie idag så jag hade någon som kunde stressa på mig lite idag. Brukar ha svårt att ta ut mig annars om jag inte har någon att jaga eller jagas av.

Nu på eftermiddagen har det varit storkalas för Oskar som fyllde 3 för ett par veckor sen. Det var fullt hus här så det var kul. Oskar fick träffa sina kompisar och härja runt här i ett par timmar.

Inga kommentarer: