måndag 3 februari 2014

Lång dag och 4x4

Blev en lång dag idag. Upp tidigt för att ta Oskar på kontroll hos BVC.
Allt fint där, Oskar pratade bra och hade riktigt bra kroppskontroll.
Sen var det direkt till jobbet där det fanns massor att göra.
På kvällen var det styrelsemöte med CRT

Gick igenom tävlingsprogrammet för i år och en hel del aktiviteter som vi ska genomföra och sponsoruppdrag.
Blir ett litet uppstartsläger för oss i helgen så det ska bli intressant.

Kom hem runt 21:00 och då var det bara att lägga Oskar och sen hoppa upp på Monarken och köra ett 4x4 pass på 420watt. Klara första genom att bara sitta ner och trampa så jag började få en liten förhoppning om att jag skulle klara alla.
Andra klara jag nästan men sen var det kört.
Det var som någon bara tände eld på benen. Det blev värsta syrabranden i benen och jag fick inte runt dem alls.

Jag försökte med att dra upp motståndet till 6kp och köra på 70 i kadens istället då det brukar gå bättre men det sa bara tvärstopp.
Gjorde ett försök på sista med högre kadens och 4,5kp men det gick inte bättre. Benen ville inte runt på slutet.
Avsluta med en 1:minutare på 530 watt sen fick det vara nog.

Inga kommentarer: