fredag 21 februari 2014

Efter en del KOM så kom skuldbrevet

Har gott lite över förväntan den här veckan med träningen. Trots trötta ben har jag kunnat köra på och tagit mina egna KOM på Strava.
Men idag när jag skulle försöka mig på 4x4 på 420 watt så var det roliga slut.

Jag och 4:orna har verkligen inte gott ihop i år. Jag har dock inte kört så mycket Monark i år och när jag väll kört har jag varit ganska trött.

Tur att det inte Monarkcykling jag ska tävla i.
Idag klara jag bara första intervallen på 420watt och då fick jag verkligen ta i så jag höll på att dö.
På andra kom jag knappt 2 minuter innan benen var stumma som stockar och skrek efter syre.
Det blev till att kasta in handduken då jag kände att jag inte på långa vägar skulle orka de 2 kvarvarande på en respektabel nivå.



















Får ta sovmorgon i morgon och hoppas att jag återhämtat mig.

Inga kommentarer: