söndag 12 januari 2014

En sväng i Törnskigen med Ville och Johan

Blev en kort sväng i Törnskogen idag. Det var jag Ville och Johan som tänkte flåsa runt några varv.
Föret var mycket bättre idag än igår för nu gjorde det inget om jag satte ner foten i snön, det var bara att klicka i pedalerna och köra vidare.

Idag körde vi ner för klippslänten som jag inte gjorde igår.
Var inga problem att ta sig ner dock omöjligt att ta sig upp cyklandes.













Vi körde ett varv lugnt för att hitta runt sen blev det ett racevarv.
Tyvärr ville inte mitt bakhjul vara med för bodyn låste sig vilket gjorde att kedjan följde med runt efter ett halvt varv.
Det var bara att försöka trampa hela tiden så inte kedjan skulle fastna och ta med sig växeln upp i ramen.

Blev till att rulla hem försiktigt. Hade hoppats på att få till ett längre pass idag men det blev bara 1,5 timme.

Johan och Ville kötta några varv till i den härliga snön.













Nu hoppas jag att jag kan få till mitt hjul så jag kan få komma ut medan det är sånt här fint väder.

Inga kommentarer: