onsdag 18 december 2013

Sista Julklapparna köpta

Blev en sista vända till Kista Centrum efter jobbet. Tänkte att jag skulle bli klar nu så jag slipper stressa på måndag som det hade blivit annars.
Var har all snö tagit vägen? Oskar vill ut och göra snögubbar. Själv skulle jag inte tacka nej till lite snö heller så att det blir lite ljusare. Googlade lite på det och hitta den här....











I samma veva hitta jag den här, den var lite rolig.... Hoppas Oskar är lugnare.















Blev en ganska lång dag på jobbet också då jag ville lära mig lite mer om AdminStudio som vi använder för paketering.
Har nog snappat upp det viktigaste nu tror jag men det är fortfarande mycket kvar att lära.
På träningsfrånten har det blivit lugnt idag. Det närmsta träning jag kom idag var när jag storhandla på ICA Kvantum och sen skulle släppa hem allt.
Det vägde mer än vad jag trodde.
I morgon är det planerat 4x4 på Monarken igen. Får se hur det går.

Inga kommentarer: