fredag 6 december 2013

Försök till 20min på 350watt

Tänkte köra lite Monark på morgonen innan frukost.
Planen var 20min på 350watt men det gick tyvärr inte så bra. Det blev 2x8 istället.
Benen var tokstumma i morse.
Antagligen för att jag sprang i onsdags och sen körde 30sec intervaller sent igår kväll.
























Jag flåsa inte så mycket som jag brukar göra utan det var bara att benen inte orka runt.
Jag brukar växla mellan 100 och 70 i kadens för att få lite variation och då brukar det oftast gå bättre på 70 men idag gick det lika tungt på båda.

Tror dock jag hade lite taskig motivation också för sista 3 minuterna var det inte några problem att köra då jag visste att det var slut sen.

Nu har det varit en lång dag på jobbet och det börjar bli dags att åka på julmiddag.
Får se vad Retune ska hitta på här.

Inga kommentarer: