lördag 28 december 2013

Blött CX TT i Sköndal

Blev en vända till Sköndal igen för att köra lite intervaller.
Det blev Jag, Robin och Viktor som trotsade regnet idag.
Idag var inte benen lika pigga som i torsdags. Det kändes som att köra i sirap. Leran såg verkligen musten ur mig.
Det förbättrades inte av att jag nästan kört i tävlingsfart ditt då jag kom iväg lite efter 11 och starten skulle vara kl 12. Härligt jobbig motvind hela vägen ditt fick jag också.

Men bra träning blev det nog. Bra att få träna upp tekniken lite i leran, var ganska halt i kurvorna så det blev en del bredsladdande.
Jag fick ihop runt 3 timmar. 2 långpass på samma vecka är nästan rekord för mig i år.
Strava
Här är passet i sin helhet på Strava
Blev ett härligt varmt bad när jag kom hem. Det var längesen men oj vad skönt det var när jag var blött och kall när jag kom hem.

Blev en snabbis ner till Stinsen för att titta lite på mellandagsrean. Jag hitta ett par jeans och Oskar hitta en roddmaskin.
Roddmaskin
Han förstod precis hur den skulle användas.

Inga kommentarer: