måndag 25 november 2013

Scott FOIL 10 och Scott Scale 910 upphängda

Var på CRT årsmöte igårkväll förutom lite nyttig information om nästa år så fick jag även med mig ett cykelställ ifrån Johan Asperyd. Ett stort tack för den, blev hur grymt som helst i cykelrummet.
Nu slipper cyklarna trängas i cykelrummet och jag kan få lite mer fri yta att meka på.


















Passade på att städa upp lite i rummet också så jag skulle slippa snubbla på alla verktyg och reservdelar.
Blev riktigt nöjd med resultatet faktiskt.


















Nu kan jag få plats med 4 cyklar utan problem i rummet och ändå ha massa plats till och meka och köra på Monarken.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Ser riktigt bra ut måste jag säga! Är stället ett "hemmabygge"?

Per Kumlin sa...

Tack så mycket. Nej det är inget hemmabygge:-) Det är ett Topeak Dual Touch