torsdag 17 oktober 2013

Söderköping och Norrköpings CX närmar sig

I helgen så är det dags för att köra lite CX. Det är två tävlingar som ingår i CX-Cupen nu i helgen.
Först ut på lördagen så är det Ramundercrossen i Söderköping.
Den banan har jag kört förrut och jag hoppas det kommer bli torrt där för den är riktigt tung om det är blött.














På söndagen så är det Kolmårdscrossen som är en ny bana för mig. Sak bli kul och se vad Kolmården har snickrat ihop för banan.

Blev vila ifrån träningen idag igen. Har varit en massa möten istället som jag lagt tiden på. Får ta ett väckningspass i morgon och hoppas på att benen ska vara med i helgen.
Då jag inte körde förra helgen i Göteborg så kommer jag få bland de sista så jag måste verkligen vara snabb i starten och ta för mig om jag ska lyckas i helgen.
Hoppas Husarvikens CX träningar har gjort lite nytta nu.

Inga kommentarer: