onsdag 23 oktober 2013

Försök på 4x4 på 420 watt igen och Adde Malmberg

Gjorde ett försök på 4x4 på 420 watt igen på Monarken.
Tänkte jag skulle försöka sitta så mycket så möjligt idag.

Första intervallen gick bra och jag klara att sitta ner hela intervallen.
Men efter det var det kört.
Testade att sitta och stå om vart annat men idag hade jag inga krafter.

Fick ta ett par småpauser på resterade intervaller och kände mig riktigt krispig i benen.
Jag har villat totalt i 2 dagar nu så jag vet inte om det kan vara att jag inte väckte kroppen igår.
Samtidigt så kände jag mig ganska trött och seg trots att jag sovit mycket nu.

Kan också vara att det var ganska varmt i rummet och att mitt blodsocker var lite högt.
Får se om det går bättre i morgon på träningen.
Eller så kanske jag är lite sliten efter allt som hänt här de senaste veckorna.

Kvällen blev barnfri idag i alla fall.
Jag och Eva drog till Engelen för att se lite Stand-up med Adde Malmberg och käka middag.
Blev en hamburgare med pommes.













Adde Malmberg var riktigt bra, bättre än jag trodde faktiskt.
Blev många skratt där.
Då vi blev placerade långt fram så börja han såklart prata med mig.
Jag blev utsedd som dagens ungdom på stället så det var lite kul med mina 36 jordsnurr som en del sa när jag var liten.
Fast vi sänkte nog medelåldern ganska rejält där, var nog inte många under 50 där.

















Blev lite livemusik på slutet innan vi skulle hem till mina föräldrar och hämta Oskar igen.


Inga kommentarer: