måndag 16 september 2013

Höstrusk eller riktigt crossväder, någon som skall med och köra cross i morgon?

Idag när jag vakna var det allt annat än fint väder ute, snålblåst och ösregn. Men det är väl så här det ska vara när det skall vara riktigt crossväder. Mycket lera och halt och tungtrampat.
Här har vi VM i Cyclocross ifrån i år. Inte superlerigt men ser ganska tungt ut ändå. Skulle vara kul att se ett riktigt race någon gång.

Ska se om jag kan peppa mig själv till att köra i morgon. Ser inte ut att bli några som vill köra på norra sidan om stan i morgon så jag får se vad jag skall hitta på.

Vill faktiskt helst köra ute men är det regn och jag blir själv så är det inte lika lockande.
Speciellt inte om jag ska cykla till jobbet och det regnar på morgonen. Inte så kul att starta kvällen med blöta kläder.
Men jag är hungrig på cross nu så något får jag hitta på. Hoppas det är någon annan som vill köra också. Tänkte Universitetet runt 18:00 tiden

Inga kommentarer: