torsdag 5 september 2013

Börjar friskna till

Nu börjar jag bli människa igen. Efter att ha gott omkring med 39 graders feber och levt på blåbärssoppa och cola kunde jag äntligen få i mig en riktig middag idag.

Skönt att få i sig riktig mat. Blev en härlig bantningskur det här. Har gott ner 2 kg och är nere på 79 nu.
Det kommer antagligen gå upp igen när jag börjar äta ordentligt.
Det skulle dock vara kul att ligga kvar där eller gå ner lite till men fortfarande vara stark.

Febern har försvunnit men jag känner mig fortfarande ganska matt och orkeslös så det blir nog en lugn dag i morgon också så jag får tillbaka krafterna ordentligt.
Jag är ju inte 20 längre.

Har varit soffläge i stort set hela dagen.
Soffläge
Kom dock ut en kortis på kvällen med Oskar och Eva och fick lite frisk luft.
Satt fint, jag börjar ju klättra på väggarna när jag inte kan vara ute och röra på mig på mer än 2-3 dagar.

2 kommentarer:

Eva sa...

varför fick inte jag va med på bild???

Per Kumlin sa...

Du kan få vara med på bild nästa gång:-)