tisdag 6 augusti 2013

Sista dagen i dykparadiset

Ja då har 2 veckor redan gott, fan vad fort det gick.
Det blev ganska lugnt med den lokala stranden idag. Hade hoppats komma ut på en sista kort båttur men av någon konstig anledning så var allt fullt idag, har inte hänt förut. Typiskt att det skulle hända idag.

Men reven vid hotellet är också fina som tur var så jag ska inte gnälla.













Såg några fina fiskar som jag inte har set förut också. De var ganska stora också.













Det var runt 15 meter på de djupaste ställena så det räckte och dyka på nu när jag var ensam. Hade varit lite roligare med djupare om Mats varit med och simmat.














Blev nästan hela dagen bland korallerna.














På kvällen blev det lite simma i poolen med Oskar. Han fortsätter att imponera med sin simning.

















Lyckades få en halvbra bild på Oskar både ovanför och under vattnet på samma gång.

















Blev några sista dykförsök också innan det var dags att packa ihop.

















Lyckades hinna med en löpptur på motionsbandet på gymet också. Blev en 20 minutare på 12 km/h och 5 % lutning sen drog jag av 2 minuter på 15 % lutning och trodde jag skulle dö men jag klara mig och höjde till 15 km/h och körde på i 30 sekunder.

- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer: