onsdag 10 juli 2013

Härlig dag hos familjen Tybell

Blev en till skön sovmorgon till kl 10. Oj vad jag har längtat till att få sova ut så här mycket. Jag och Mats tog det lugnt och tog en liten frukost medan Eva och Karin var ute och powerwalkade.

Blev en härlig tur till det lokala badet sen. 25 grader och sol var det så det kunde inte bli bättre.
Oskar trivdes som fisken i vattnet och skulle simma runt överallt. Vi hitta en liten flytleksak som Oskar kunde leka med så den flöt han runt på hela dagen.












Jag fuskade lite med simmandet och körde med fenorna när jag skulle puta runt Oskar. Det tyckte han var kul då det gick mycket snabbare då.












Vi avslutade med en fin middag ute på verandan innan vi skulle åka hem. Kunde inte bli en så mycket bättre dag än såhär.












Fint väder, simma och dyka med goda vänner och äta fint vad mer kan jag begära.

Inga kommentarer: