måndag 1 juli 2013

Äntligen semester

Nu är det äntligen semester. Det märks att jag inte sovit ordentligt på ett bra tag.
Fick sovmorgon till kl 11:00 för tydligen var det en liten Oskar som också var trött som tur var.
Fick sova 2 timmar innan middagen också.
Så skönt och äntligen få sova ut ordentligt, det behövdes verkligen.

Har hunnit med en liten promenad med Oskar till Edsviken. Han ville spela fotboll så jag tog med hans lilla gummiboll.
Blev lite varmt att springa runt så jag tog av mig tröjan, då ville såklart Oskar göra samma sak så han slet av sig tröjan på en gång.
Han är för rolig, härmar allt jag gör.
Oskar
Jag får verkligen tänka på vad jag gör nu så inte Oskar får för sig något dumt.

Han sprang runt i en timme sen blev han lite trött tror jag så vi knata hem och sov lite.
Får se om jag får en lika skön sovmorgon i morgon också, det skulle vara riktigt skönt.

Inga kommentarer: