onsdag 17 juli 2013

20 stycken 10/20 * 2 i Väsjöbacken

I morse blev det 20 stycken 10/20 * 2 i Väsjöbacken.
Körde Villes lilla triangel där uppe vid huset när halva backen är körd.

Grymt jobbigt men jag hoppas det kan locka fram formen lite till SM i Södertälje i helgen.
Väsjöbacken
Blev en vända hela vägen upp till toppen också.
Fick en andraplats på både korta och hela backen på Strava genom det.
Scott Spark 900 RC
Jag körde den riktigt långa vägen nu från det gröna huset nere vid parkeringen. Brukar annars starta vid den andra liften där backen börjar branta till.

När cyklingen var klar så tog jag en vända till Ulriksdals Naprapatklinik.
Fick en ordentlig genomkörare av min rygg hos Nils så nu skall den vara återställd till SM.
Kan varmt rekommendera honom, riktigt bra kille.

På kvällen så drog familjen till Nyagatan sjökrogen ute vid Saltsjö Duvnäs för grillbuffe.
Hade fått tag på en bra deal via Groupon.
Riktigt fint ställe och grymt god mat.
Nyagatan sjökrogen
Deras potatissallad och sidfile kunde jag äta hur mycket som helst av det bara slank ner.
Fick dock tänka lite på vikten så jag fick behärska mig lite:-)

Inga kommentarer: