fredag 7 juni 2013

Go-kart och ett varv till Sigtuna

Kände mig fortfarande lite krasslig så jag bestämde mig för att skippa träningen och ta det lite lugnt istället. Dock så kändes det ganska bra vid lunch så vi tog en runda med hela familjen för lite go-kart vid Ös We Ring banan utanför Upplands Väsby.














Vi tog sen en vända till Sigtuna för att kolla läget och se om det var något firande av nationaldagen.
Det var en hel del folk där och det var lite orkester och någon tävling som gick där.











Blev in liten minilunch på ett Café bredvid Statshotelet. Satt riktigt fint och var mysigt med lite utsikt över vattnet.











Blev kvar där resten av eftermiddagen och bara slappa och halvsov i solen och käka jordgubbar och blåbär. Blev en riktig mysdag med familjen.

På vägen hem blev det ett impulsköp av lite trädgårdsmöbler på Jula. De hade rea på ett komplett set och då våran balkong har varit helt tom så kändes det som att det var dags att slå till nu när skatteåterbäringen hade kommit.











Passade perfekt ute på balkongen så nu kan vi äta där ute när det är fint väder.

2 kommentarer:

Jesper Andersson sa...

DU är i sigtuna, in the very city of Jeppman och du hör inte av dig! Tur för sig att jag inte var hemma ;) haha

Per Kumlin sa...

Ja det var lite dåligt. Jag ska komma ihåg att ringa nästa gång vi är där;-)