torsdag 2 maj 2013

4x4 på 420 watt och en enminutare på 576 watt

Blev lite Monark idag igen. Körde det gamla hederliga 4x4 på 420 watt. 1:a gick bra och andra gick utan några större problem men på 3:e fick jag verkligen kämpa och lyckades precis köra ut hela intervallen utan paus.
Tänkte att nu är det bara en intervall kvar så nu borde jag kunna köra på ren vilja för jag brukar oftast kunna ta ut mig lite extra på sista.
Men tydligen ville inte mina ben det. Redan efter 2,5 minut så var det kört fick ta en 10 sekunders paus men lyckades fortfarande inte köra hela ut utan fick ta 5 sekunder till.

Snacka om snopet, hade verkligen varit skönt att sätta den sista intervallen, det var ett tag sen nu som jag har klarat alla 4 intervaller utan paus. Jag hade hoppats på att vara uppe i 5 intervaller nu eller till och med hoppat upp till 430 watt.

Men det är 3:e dagen på raken som jag kör hårt så med lite villa borde jag klara 4 stycken utan paus.
Avsluta med en enminutare och där blev det nog rekord, lyckades hålla 576 watt så det får vara godkänt.
 
I morgon får det bli vila så att jag har lite krafter kvar till Lidingöloppet MTB som går på söndag. Hoppas på fint väder då och en snabb och rolig bana med en massa folk som kör.

Inga kommentarer: