fredag 12 april 2013

Rekord igen till jobbet

Blev lite jobbpendling igen. Tänkte att jag kör fult ös till jobbet och tar det lugnt hem.
Värmde upp några minuter till korsningen vid Turebergsleden sen var det bara att börja ta i.
Hade ganska tur med rödljusen idag, det var bara på slutet jag fick stanna ett par gånger en liten längre tid.
Varvade ner när jag körde upp mot Lilla Essingen och fick en tid på 35:58.
Stämplar jag fult ifrån början till slut så är under 35 med MTB:n inte omöjligt.

Men som sagt att köra genom stan i ful spätta är nog inte den bästa idén egentligen. Men när jag har ont om tid så är det svårt att hinna med att köra hårt på något annat sätt när jobbet är på andra sidan stan.

På vägen hem blev det väldigt lugnt. Körde längs vattnet vid Hagaparken där det blev till att sladda i snön lite, kul men blöt.


- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer: