tisdag 23 april 2013

Nu blev det äntligen 20/40x15 i 2 set på 700 watt utan spya

Idag kom jag hem lite tidigare så det blev till att sätta sig på Monarken innan middagen så det inte skulle bli så sent.
Blev 2 set om 20/40x15. Satan vad jobbiga de är. Första 10 gick ganska bra men sista 5 fick jag gräva djupt för att klara 700 watt.
Det värsta på slutet är att jag flåsar så mycket så jag är fortfarande andfådd när jag ska börja nästa intervall.












Den här gången klara jag hela andra setet utan att spy men de sista sekunderna på de sista intervallerna så orkade jag inte riktigt hålla 700 watt utan det gick ner till 686-693 watt. Grymt jobbigt men ändå skönt när det var klart.
De här intervallerna har jag lite skräckblandad förtjusning till.


- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer: