onsdag 24 april 2013

Blev ett roligt 4x4 pass på 420 watt med Oskar som PT

Ikväll blev det ett 4x4 pass på Monarken påhejad av Oskar.












Han är för rolig Oskar. Hade en härlig dialog med honom när jag kom hem ifrån jobbet.
Jag - Hej Oskar
Oskar - går in till Cykelrummet och pekar på datorn och säger musiik.
Jag - Vill du lyssna på musik
Oskar - Jaaa
Jag sätter på datorn och drar på lite lugnare musik varpå Oskar skriker Neeej
Jag - Vill du ha annan musik
Oskar - Jaaa
Sätter på lite trance musik med mer fart i varpå Oskar försvinner och kommer tillbaks med mina cykeldojjor.
Oskar försöker sätta på mig mina cykeldojjor
Jag - tycker du att jag behöver träna
Oskar - pekar på Monarken och säger Cykla.
 

Jag sätter mig och börjar trampa men då Eva var ute och sprang ville jag inte börja köra på riktigt då jag ville ha koll på Oskar.
När Oskar gick ut så hängde jag med och tog av mig cykeldojjorna. Då kom han springandes och gapa och grät, det var värsta krokodiltårarna, sen peka han på cykeldojjorna och sen på mig och ledde in mig i cykelrummet och sa cykla.
Han är för skön den lilla krabaten.
När Eva kom hem så kunde jag börja köra och då blev Oskar lugn.

Här är min Personliga tränare i full färd med att titta till min Scott FOIL 10.
Det måste ju vara rätt tryck i däcken, iförd hjälm såklart. Ofta brukar han gå omkring med mina Diadora mtb dojjor också, sådan far sådan son.

1 kommentar:

Anonym sa...

:-)

/oliver