onsdag 6 mars 2013

Satana trött och hungrig man kan va då

Dagen har gott i trötthetens och hungerns tecken idag. Har känt mig grymt seg och trött hela dagen och har varit konstant hungrig.
Det känns som jag har gott och ätit konstant hela dagen och ändå har jag haft lågt blodsocker.

Hade tänkt köra på Monarken när jag kom hem. Eva skulle träna först så jag tog en middag innan jag skulle börja.

Tiden drog iväg och Oskar skulle läggas och nu vid 21 tiden när jag var klar och skulle börja köra så kände jag mig grymt hängig och seg.
Tog ett blodprov igen och hade då 3,5.
Det var bara att kasta in handduken. Det verkar inte som den här dagen skulle gå att träna på.

Jag förstår inte att jag kan vara så grymt hungrig idag. Har inte tagit mer insulin än vanligt och så mycket har jag inte tränat.
Men det är klart efter att ha varit sjuk och borta ifrån träningen i 2 veckor så krävs det kanske inte så mycket för att få igång förbränningen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag reagerar likadant efter man legat på latsidan en tid, sen ligger man lågt konstant ett par dagar...

Med vänlig hälsning, Ronnie

Per Kumlin sa...

Skönt att hörra att det inte bara är jag som får såna problem.
Har varit riktigt sänkt, har typ somnat innan jag landat på kudden.

Har aldrig varit sjuk så länge förrut och aldrig varit så trött efter ett kort pass.