onsdag 27 mars 2013

Personligt rekord till jobbet idag

Blev kort jobbpendling idag. Det är knapp 2 mil till jobbet så jag tänkte det är väl lika bra att gasa på så jag får lite träning.

Tyvärr så är det mycket rödljus och korsningar genom stan så medelhastigheten blir inte så hög.
Men jag fick tiden 40:53 med vintercykeln så det var lite över 4 minuter snabbare än förut.
Men det går inte riktigt att jämföra då rödljus och trafik och inte minst underlag kan göra ganska mycket för tiden.

På vägen hem körde jag genom Ursvik och körde lite naturliga intervaller i backarna.
Snön började smälta bort och det hade blivit ganska tungcyklat. Isen började bli porös på de flesta ställena också.
Ursvik
Blev en ganska kort runda men jag han bli trött ändå.
Känns som ettorna igår fortfarande satt i.
CRT klädd 

Inga kommentarer: