tisdag 19 mars 2013

4x4 på 420watt med hammaren fungerar inte så bra

Nu har jag gott och blivit sådär hungrig igen. Det verkar som om helgens bravader fortfarande sitter i.
Jag har inte cyklat så långt sen Gran Canaria och det var typ 3 månader sen.
Har fått typ en veckas träningstid på bara en dag i helgen här så det kan nog ha satt igång förbränningen lite.

Tyckte jag åt en skapligt stor frukost men fick dra i mig en godispåse innan lunch för att klara mig. Efter lunch som också var ganska stor fick jag dra i mig en chokladkaka för att komma hem hade då ätit en hel del frukt också.

Kom hem och tog en middag och tyckte det borde räcka och försökte sen köra ett vanligt 4x4 pass på 420 watt men kom bara 2 intervaller.
Första klara jag utan paus men andra fick jag ta en 15 sekunders paus redan efter 2 minuter och klarade sen de andra 2 men kände mig väldigt seg.
Tog sen blodprov och låg då på 3,8. Inte så jättelågt men tydligen tillräckligt för att inte kunna köra på max.

Orka inte gå och äta och starta om igen då kl redan blivit så mycket så det blev till att kasta in handduken. Jag har ju ändå vilovecka nu så jag behöver inte köra ihjäl mig.

Inga kommentarer: