söndag 3 februari 2013

Skulle blivit en episk tur runt Bogesund

Var med Ville och körde idag. Skulle bli en grym tur runt Bogesund som för mig är helt nya spår tillsammans med Stalle och Freddan. Det var en sån där fin morgon med sol och hårdpackad snö som man bara ville ut och köra skiten ur sig på.

Stalle är grym på att hitta stigar och hade förrekogniserat lite igår så han visste var alla små smultronställen fanns.
Tyvärr kom jag bara ett par km:er sen la min body av. Det hade blivit taco av klackarna inne i bodyn så jag frihjula bara och kunde inte få den att fästa.

Så fick den fina turen ett snörpligt slut, typiskt när det är så fint väder och stigar.

Ville var snäll och låna ut sin bil så jag kunde ta mig hem, det tackar jag så mycket för. Hade blivit grymt jobbigt att åka sparkcykel hela vägen.....

Snodde en fin bild ifrån Staffan här så ni får se vilken fin dag det var innan bodyn tog slut.









Väl hemma så blev det till att förbereda sig lite inför Oskars lilla kalas. Han hade bjudit in sina kompisar på en liten eftermiddagsfika så vi fick städa lite och fixa lite kakor och annat smått och gott.

Blev ett lyckat litet party med en hel del småttingar som sprang omkring här i lägenheten och levde rövare.

Massa fina presenter fick han också så nu har han och leka med till nästa år.

Inga kommentarer: