tisdag 19 februari 2013

Fortsatt sjukstuga

Oskar har blivit av med febern men har fortfarande ögoninflammation.
Pigg är han också vilket jag inte är då jag fortfarande har lite feber och jag har åkt på halsont och en redig förkylning.

Har lekt runt med Oskar som har cyklat runt på sin nya trehjuling halva dagen. Han verkar inte alls besvärad av ögoninflammationen utan springer runt som vanligt.

Det märks att han börjar bli mer självständig nu.
Han ska göra allt själv nu och att försöka mata honom kommer inte på frågan.
Helst vill han äta med samma bestick och tallrik som vi.
Det är lite roligt när vi har hällt upp mat till honom på tallriken och det vill han inte äta. När han sen tar matskålen och häller upp själv är det inga problem att äta.

Att skåla med glasen har tydligen blivit en ny grej han tycker är kul att göra så nu ska det skålas innan vi tar första klunken.

Som ni märker har det inte blivit någon träning idag. Jag har inte ens gott utanför dörren idag.
Det ser ut som jag får ta det lugnt ett par dagar till.

Inga kommentarer: