torsdag 14 februari 2013

1x4 min på 450 watt och 1x1 på 552 watt

Det tar sig. Blev dock bara en x 4 minuter, men 450 watt kändes helt ok att klara av. Sen blev det en minut på 552 watt kändes också helt ok men sista 10s var rena döden.

Drömmen skulle vara att klara hela 4x4 minuter på 450 watt och sen gå ner till 75 kg.
Då skulle jag nog bli hyfsat bra till och med i elitklassen.
Men nu var det precis att jag klara av en intervall och några 75 kg är jag inte i närheten av så det kan bli svårt.
Men som de säger, sikta mot stjärnorna så kanske du kommer till månen eller förhoppningsvis himmelen.

Har varit på Skidsport och hämtat skidorna ifrån vallning också. Hoppas att de är tillräckligt snabba så jag inte blir helt förnedrad i skidspåren i Falun i helgen.
För det är ju skidorna det beror på och inte mina ben och taskiga teknik:-)

Sist men inte minst så har det varit alla hjärtans dag.
Det firade vi med lite middag på O'Learys här i Sollentuna.
Tog en god Mixed Sizzling Fajitas.
Oskar verkade tycka att popcornen man fick som starter var de godaste. Han glufsa i sig nästan hela skålen.
Popcorn
Vi avsluta med lite efterrätt sen fick det räcka.

Inga kommentarer: