torsdag 24 januari 2013

Nigeriabrev + persiener och hörnbord har kommit och blivit installerat

Det närmar sig. Nu är nästan allt klart i lägenheten. Riktigt skönt så jag kan varva ner lite. Har varit lite småhektiskt att få allt klart innan jag börjar jobba igen.
Jag vet ju att när jag väll börjar jobba så kommer jag inte att ägna någon tid åt att fixa lägenheten.
Då vill jag koncentrera mig på annat så det passar perfekt om jag kan få allt klart till nästa vecka.
Idag så kom hörnbordet ifrån Chilli och persiennerna kom upp också.
Nu har jag ett bra ställe att sätta ner drickat på och det går att mörka ner när jag ska se på film, kan inte bli bättre.
Bangkok
Blev ingen träning idag. Blev en finmiddag på Bauer inne i stan i stället.
En god sushi fick det bli, en Caviar Tempura tog jag som var grymt god.
Caviar Tempura
I morgon ska jag nog försöka mig på att åka lite skidor. Hoppas jag hittar något bra spår här i närheten.

Fick ett roligt mail ifrån alicemithy1@gmail.com
Han skrev på min annons om garderoben jag sålde.
Jag skrev tillbaks att jag fått den såld och fick då det här tillbaks. Hur djävla dum i huvudet får man vara? Nigeriabrev delux och han bemödar sig inte ens att försöka förstå vad jag skrivit. Jag säger bara looser med stort L.
"Goodto har ditt svar, jag är Alice Mithy, från sydväst VA och skulle
ha älskar att komma för ytterligare ansikte mot ansikte inspektion på din
Residence själv, men jag är en US Army Reserver arbetar som en flygning
läkare under ledning av flygplanets underhåll här i
Virginia. Jag köper det för min son i Warszawa, Polen som en överraskning
gåva och förstår jag vill att du försäkra mig det är i beskrivet skick.
Jag kommer att uppskatta fler bilder om sådant finns och kommer att skicka din
pengar asap. Min avlastare kommer att finnas tillgängliga för att ta
upp detta så snart som
betalning sker. Har du PayPal-konto? eftersom jag har en paypal
konto som jag lätt kan skicka pengar via eftersom det är bra för
företag betalningar. Kom tillbaka till mig med ditt paypal e-postadress och
namn för att jag ska få dina pengar skickas i tid. Bekräfta försäljning till
mig och ta bort tillägget från utstationering.

Hälsningar


Alice Mithy



du kan skicka den till detta e-postmeddelande
(alicemithy1@gmail.com) så vänligt få
tillbaka till mig med din faktura för mig att gjorde betalningen

Jag kommer att förväntar sig att få ditt fullständiga namn och
e-postadress kopplad till ditt PayPal-konto så fort du har
konfigurerat ett konto eller alternativt kan du skicka mig ett begäran
om betalning .....

Inga kommentarer: