torsdag 24 januari 2013

Lite skidor vid Ursvik

Blev till att damma av skidorna idag. Drog iväg till Ursvik efter lunch och körde på i 1 timme och 10 minuter.
Blev en blandning av alla möjliga spår. Försökte först på gröna milen men hamnade fel så det blev lite kortare.
Sen blev det ett varv på gul/vita men hamna lite fel igen och hamna på gröna så jag tror det blev lite längre.
Avsluta med ett varv på röda.
Var riktigt fin snö och jag hade både skapligt bra glid och fäste.
Ursvik
Var riktigt skönt att få komma ut och köra lite skidor i det fina vädret.
Får se om det blir någon mer tur i veckan här.
Långfärdsskidor
Får se om jag kan köra rätt nästa gång och kanske sätta någon tid.
Kändes som det var ganska snabbåkt idag men lite sladdrigt och halt så jag hade lite problem att hålla mig på skidorna ibland med min taskiga teknik.

Inga kommentarer: