torsdag 31 januari 2013

Blev 2 små pass idag, 1 Monark och ett löppass

Hade planerat ett 20 minuters pass på 350 watt på morgonen. Blev bara 10 då Oskar vakna och ville med och leka.
Kändes ganska bra ändå, första 5min på 100 i kadens kändes ganska tunga men när jag gick ner på 70 i kadens och 5 KP så kändes det mycket lättare.

Var över en sväng till Ulriksdals Naprapatklinik och fick lite akupunktur och ryggen tillknäckt.
Satt riktigt fint, tänkte att det var dags nu och få ryggen knäckt när jag kört lite alternativträning.

På kvällen blev det en kort löpprunda när Oskar hade lagt sig.
Hade tänkt att köra lite tröskel men det var fortfarande halt ute så det blev mer naturliga intervaller på de ställen där jag hade fäste.
Halt
Blev bara runt 40 minuter men jag han bli lite trött i alla fall.
Löpning
Måste hinna med att utforska Sollentuna lite bättre så jag hittar alla fina vägar här omkring.
Det här var väl typ 4-5 passet ute sen jag flytta hit så jag har fortfarande inte så bra koll.

Inga kommentarer: