fredag 28 december 2012

Nu är allt packat och klart, kl 02:00 kommer taxin

Som vanligt tog det längre tid än beräknat och packa ner allt. Lille Oskar ville så klart hjälpa till att få ner cykeln i cykelväskan.
Han visste vad han skulle göra för han har ju sett mig men koordinationen var inte riktigt med honom, men annars gick det bra.

Nu har vi i alla fall fått ner allt så nu är det bara att invänta taxin som kommer kl 02:00 i natt.
Ingen sovmorgon här inte men ändå skönt att komma ner tidigt så att jag kan ta en sväng på dagen.
Scott FOIL 10

Kollade hur mycket jag tränat under december. Ha ha så här lite har jag nog aldrig tränat på en månad under hela 2000 talet.
Har bara fått ihop 13 timmar. Det är mindre än vad jag brukar köra på en vecka förut.
Men nu ska jag nog få upp den statistiken lite.

Inga kommentarer: