tisdag 25 december 2012

Då har vi storhandlat på Elgigantens mellandagsrea

Elgiganten har ju kört igång sin stora mellandags rea redan idag.
Vi var såklart där och trängdes lite gran och tittade på lite nya coola grejer.
Det blev tillslut ett riktigt storköp då jag lyckades deala med säljarna en hel del och fick ner priset rejält på det jag ville ha.
Så nu har vi konkat hem en Dell XPS 8500 - 3,4GHz QC 8GB 2TB DVD±RW


















med en Samsung S27A950D skärm. Så nu har vi en kraftfull dator och en stor och fin skärm. Skärmen på 27" ska få stå i cykelrummet så jag har någonting att titta på när jag kör Monarken. Jag har ju ett eget liten 5.1 anläggning där så jag kan popa på med musik och film när jag kör nu.
Ska bli riktigt skönt och ha något att titta på under vilan också.




















Då jag fick ner priset ordentligt så slog jag till på en Samsung 65" LED Smart-TV ES8005 + 7" Galaxy Tab 2 också så nu har vi snart en riktig hemmabio delux här hemma. Tyvärr skulle den inte komma förrens i slutet av januari så det var lite synd, men vi drar ändå till Gran Canaria nu så det gör inget.


















Mycket roliga teknikprylar blev det. Det är som de säger ju större man blir desto större och dyrare leksaker.....:-)
- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer: