lördag 1 december 2012

Blev ingen träning idag heller

Kände mig bra i morse och hade planer på att träna på kvällen då vi skulle packa ner alla saker och hjälpa till lite med att sätta upp föreningens julgran på förmiddagen.

Var också en vända in i stan och tittade på lite möbler och utnyttjade även min Lets Deal erbjudande hos kiropraktor Niclas Johansson, satt fint och få ryggen knäckt igen.
Det har inte känts så mycket i ryggen på sista veckorna här som jag har tränat så det är bra.

Hitta inte så mycket möbler. Var ute efter köksbordet och stolar den här gången. Hitta dock den här på Thehome.se som jag tyckte var ganska snygg som hade iläggsskiva som var gömd i bordet.








Även den här ifrån Chilli.se såg helt ok ut och där hade de packetpris med stolar också.
Lutar nog åt någon av de två, måste bara komma överens med regeringen då hon helst inte vill ha vit. Ja någon träning blev det inte idag. Kände mig lite täppt i näsan igen på kvällen så jag tog en vilodag till.
Men i morgon ska det bli något i alla fall. Får se vad jag hinner med.

Inga kommentarer: