torsdag 15 november 2012

Sweden Bike EXPO hägrar och det börjar bli dags att leta möbler

Sitter och funderar på om jag ska ta mig tid att ta mig till Svenska Cykelmässan i helgen. Det kan ju vara kul att komma dit och se vad det finns för nyheter och träffa lite folk.
Men jag har en del att göra med flytten också då vi behöver titta på lite nya möbler och sen har jag ingen att gå med för tillfället heller på Sweden Bike EXPO så det lutar åt att jag skippar det.

Måste titta på lite möbler till nya lägenheten. Behöver ny soffa och nytt matbord med stolar.
var lite sugen på annorlunda design på sakerna som detta bord med stolar ifrån Mio
Båda fanns i både svart och vit och är ganska nära min smak men nästan på gränsen till för sterila. Blir lite sjukhusvarning på det men på ett snyggt viss.
Sen hitta jag lite coola soffor på Erikslund möbler, synd att de ligger i Västerås bara.
Eva var dock inte lika imponerad av de moderna formerna så vi får se vad det blir.
 
Träningsdagboken börjar bli tom så det är snart dags att göra någonting åt det. Blev en vända ner till Skärholmen med Oskar efter jobbet så jag fick promenera lite i alla fall. Oskar behövde vinterskor så det blev ett par GoreTexskor på Din Sko.
I morgon ska det bli lite träning i allafall. Har planer på att styrketräna på jobbet.


Inga kommentarer: