fredag 9 november 2012

Snart är det CX helg i Flottsbro

Blev ett kort väckpass till och från jobbet idag. Körde på lite uppför Nybohovsbacken till jobbet men tog inte ut mig. Blev en bit under tröskeln med ett par spurter för att väcka benen.
På vägen hem blev det bara några igångdrag uppför annars tog jag det väldigt lugnt.
Väl hemma så var Oskar snabb på att vilja fixa till min Scott. Han tyckte det var lite taskigt tryck i däcken så han ställde sig och pumpa.
Nu är han så bra så han hittar ventilen och kan sätta på munstycket och sen börja pumpa helt själv.
Han är riktigt duktig den lilla krabaten.










Synd att det var fel cykel han skulle fixa till. Det är ju inte min Scott Scale 35 jag ska tävla på i morgon utan det är ju min Scott Addict CX.

Se till att komma till Flottsbro i morgon antingen för att köra själv eller va med och heja på oss som kör. Det kommer bli kul som fan, mer info om STHLM Cyclocross finns här.

Det är även rejs på söndag som ni inte får missa då CKCX kör nästa CX Cup arrangemang.

Inga kommentarer: