onsdag 28 november 2012

Innebandy idag, sprang som en stucken gris

Idag var vi bara 6 pers som körde så det blev inga avbytare. Fan vad jag fick springa. Då mitt bollsinne fortfarande är helt värdelöst så är min enda chans att försöka blocka alla motståndarna.

Då jag ville få lite träning istället för att köra smart så sprang jag efter bollen som en galen hund. Snacka om att köra idioten i maraton längd.
Jag sprang fram och tillbaka och flåsa som en galning och försökte vara i vägen för motståndarna hela tiden.

Lyckades till och med göra en hel del mål idag, tyvärr fick jag in ett självmål också. Snacka om pinsamt, vet inte vad jag gjorde skulle skjuta fram den men när jag skulle svinga klubban så kom jag åt bollande när jag drog bak klubban så den rulla in i vårat mål istället...

Äh det blev bra och rolig träning i alla fall.
Skitvädret som är här i Stockholm gör mig inte överdrivet sugen på att cykla ute direkt. Får se om det blir lite Monark i morgon istället.

- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer: