torsdag 1 november 2012

Det går åt rätt håll.

Blev styrketräning idag på jobbet. Körde min vanliga uppvärmning på löpbandet och idag klara jag 4 minuter på 16km/h på 6% lutning utan att förta mig helt.
Idag var det dock lungorna som satte stop, senaste gångerna har det varit benen som känts tokstumma.

Det går åt rätt håll i alla fall och det känns skönt.
Blev lite knäböj och coreövningar, testade en ny magövning som bet ganska ordentligt. Får se om det blir ytterligare lite härlig träningsvärk till helgen.
Styrka
På kvällen drog jag och Oskar till Eriksdalsbadet och sprang runt i äventyrsbadet.
Oskar höll igång i nästan 1,5 timmar innan han började bli lite seg.
Det är ett riktig konditionsfenomen sön där lilla Oskar.

Nu är vi på väg hem och har precis missat en Tunnelbana då de framför drog fötterna efter sig något gröndjävligt och jag lyckades inte komma om med barnvagnen.

Inga kommentarer: