lördag 3 november 2012

CX SM i Sunne är färdigt...

...men själv var jag inte med den här gången. Magnus Darvell visar återigen var skåpet skall stå och gick och var före den alltid starke Jens Westergren och våran CRT:are Fredrik Edin.
I damklassen var det CX cupens obesegrade Åsa Erlandsson som gick och vann förre Lisa Ström och Ida Olsson.
I min klass var det Patrik Eklund som körde skiten ur allt motstånd och gick och tog guldpengen, stort grattis där.
Fullständiga resultat ifrån CX SM finns här.

Själv har jag varit hemma och avverkat 3 timmar distans och fått en härlig sovmorgon till kl 10:00 då Oskar hade sovit hos svärföräldrarna.
Var förbi Cykloteket och köpte en storklinga till vintercykeln. Skulle ha ett vevlager till crossen också då den var helt slut men det fanns inte hemma.
Fick dock tag på en hos Norvelo då jag inte våga vänta på att det skulle komma hem då det är våran CX tävling nästa helg i Flottsbro. Då måste crossen vara i toptrim så jag bara har mina stackars ben att skylla resultatet på.

Ikväll blev det Bowling på Heron City med Johnny och Jenny. Kul att göra något annat också.
Blev jag som tog hem segern där så det var extra kul.
Körde en middag på O'Learys också, blev en grymt god hängmörad biff för min del.
Oskar var på bra humör som vanligt och ville såklart vara med och kasta klot. Bowling
Det var sån där diskobowling så Oskar körde värsta breakdansen mellan varven.
Fan jag önska att jag hade haft med mig filmkameran för det såg riktigt grymt ut. Vet inte var han fått dom movesen ifrån:-)

Inga kommentarer: