söndag 4 november 2012

Blev en kort distans runda med lite baksprätt idag

Tog sovmorgon igen så jag kom iväg lite sent. Blev en liten runda med ett gäng ifrån Norvelo som skulle samlas vid Liljeholmen kl 11:00. Kul att få lite sällskap. Vitog enliten runda till Hammarbybacken och sen vidare mot Hellas och ut mot Hästhagen och hemåt via Älta och Flaten.
Jag hade lite bråtom hem så jag körde raka spåret hem ifrån Flaten medans de andra skulle ta ett varv runt sjön.
Blev lite sprätt i bakarna idag så jag fick upp pulsen lite, kom ett härligt regnväder efter Älta så det behövdes för att hålla värmen.
Körde med Strava idag så mitt lilla pass finns där.

I Sunne så var det dags för CX Cupen att ha sin 7:e deltävling genom Selma SPA Stora Pris.
Det var återigen Åsa Erlandsson som gick och van i CX Cupen och på herrsidan så lyckades Jens Westergren tvåla ditt Magnus Darvell i en spurt och våran Ludwig Söderqvist tog en riktigt fin 3:e plats.
I Superklasen var det Henrik Hågård som gick och van förre Benny Andersson och Markus Nyström.
Fullständiga resultat ifrån Selma SPA Stora Pris finns här.

För mig blev det en lugn dag hemma hos föräldrarna då det blev både lunch och middag där. Fick frillan fixad så nu är jag fin igen.
Oskar var hungrig idag och skulle käka upp hela kastrullen med soppa.
Så mycket som han springer runt så kan jag förstå att han är lite hungrig.

Inga kommentarer: